تنهای تنها .....

تنهای تنها .....

از تنها بودنم راضي نيستم ، اما ...... خوشحالم كه با خيلي ها نيستم .

زمانه به من آموخت که ...

زمانه به من آموخت که :

دست دادن معنی رفاقت نیست.......

بوسیدن قول ماندن نیست ..........

و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست......!

جدی میگم این همیشه یادتون بمونه



نظرات شما عزیزان:

angle
ساعت21:53---11 مرداد 1391
سلام عزیزم وبلاگت خیلی شاعرانه و قشنگه
پاسخ:salam golam mamnun azat .


مسعود
ساعت1:23---11 مرداد 1391
سلام

تو هم وبلاگ خيلي جالبي داري.

ممنون از اين كه به وبلاگ منم سر زدي.
پاسخ:mamnun az loftet mer300000000000


رامین
ساعت23:36---31 تير 1391
دلم نمیاد که بگم به خاطر دلم بمون



اما بدون با رفتنت از تن خستم میره جون



بمون برای کوچه‌ای که بی تو لبریزه غمه



ابری تر از آسمونش ابرای چشمای منه




پاسخ:akh azizam mamnon azattttttttttttttttttttttttt


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: zahra ׀ تاریخ: شنبه 24 تير 1391برچسب:نوشته های , عاشقانه, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام دوستااااااااای گللللللم ممنون که وبلاگ منو انتخاب کردین. امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد راستی نظر یادتون نره . عاشقانه دوستون دارم.بووووووووس بووووووووس zahra.aghamali@yahoo.com


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , matin.dpi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM